úterý 30. října 2012

30.10.2012 >> The end of October


Čauky,
zas nemám nějak čas, abych se vám ozvala! :D Nevím, jak to dělám, ale prostě nemám času nazbyt! :D Aspoń vám sem hodím krátký článek s fotkami věcí, co mám nové. Tento článek se bude týkat kosmetiky a až budu mít fotky nového oblečení a doplňků, tak vám to sem snad, co nejdřív hodím.


Kámoška dotáhla do školy dvě mega krabice laků, tak jsem si jich pár pořídila. K tomu jsem si ještě koupila voděodolné lepidlo na řasy. Ještě jsem ho nevyzkoušela, ale prý je dobré, tak doufám, že mě nezklame. ;)



Jinak, co bych Vám tak řekla! :D Dneska jsem měla první jízdu v autoškole! Jezdila jsem po městě! :D No psycho, ale tak zatím dobré, ale očekávám, že to bude horší a horší! :D :D
Obdržela jsem DVDčka a knížku, podle které bych se měla učit! :D No jsem zvědavá, kdy začnu! :D

Jinak víkendy jsou pro mě jedny z nekrásnějších za poslední dobu. :)) No jo no, mám teď takové to krásné období, kdy je všecko na počátku!:D  Och asi začnu z toho básnit!! :D :P Všechny to známe! :P

Mějte se:)


3 komentáře:

  1. Ty lakyyy ! <3

    http://mybeautifulimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Zkusila jsem přejít na blogspot. Starý blog (firstofmykind.blog.cz) neruším, jen jsem chtěla zkusit, jestli to na blogspotu nebude lepší! ;)

    monika-es.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ty laky vypadají absolutně skvěle! závidím :))

    OdpovědětVymazat