pondělí 15. října 2012

15.10.2012 >> iritující škola ://

477e20978eutblumq_6673_853478305d_large

Ahojky,
tak jsem si říkala, že se vám zase ozvu. Sice nic úžasného se neudálo, žádné extra zpestření dne ani nic, možná si tak akorát můžu postěžovat na to, jak je život nespravedlivý, a jak mě štve škola a táák.. :D

Jak mně se nic nechce, když si představím, kolik toho mám na zitra do školy, tak se mi chce brečet.. :/ Že já tam lezla! Tohle si říkám už 3. rok a furt se to nemění. Chodím do toho ústavu snad už jen kvůli spolužákům, protože jinak to stojí za starou bačkoru! :D


V pátek budu mít svátek! Jak se mi to krásně rýmuje! :D :D Rodina mi přišla popřát už včera! Tak jsem se chtěla pochlubit, co jsem dostala! :D Ne, sranda. Měla jsem zrovna při ruce foťák, tak jsem to vyblejskla, a abych zabrala pár řádků navíc, tak vám to sem dám! :D Není to nic extra, prostě klasické české dárky na svátek! :) I tak jsem za ně moc ráda! :))

 Oblíbené belgické pralinky z obchodu Chocomania. ♥

Nugátový krém, božeeee mňaaam!

Tuhle jsem ještě neměla, ale stejně nebude dobrá :D.


A tahle fakt není dobrá! :D Není prostě nad normální, obyčejné čokošky!

A klasika! :D Chlupaté ponožky od babičky, kterých není nikdy dost! :D A samozřejmě nějaký ten finanční obnos, chtěla jsem jít nakupovat, ale raději si šetřím na letní dovolenku s kamarádkou! :)

A moje večerní chystání outfitu do školy - oranžové triko F&F, svetr - Cameiau, jeany - primark a nové ponožečky! :D

A jelikož se nudím, ikdyž bych se měla učit, tak jsem si založila účet na GIFYO a mám tu pro vás animačku! :D :D


No nic, jdu se vrhnout na matiku a na účtu! :D :-/ Zatím se mějte! :)) 

Michaela


Žádné komentáře:

Okomentovat