neděle 14. října 2012

14.10. 2012 >> Why? Because!

Tumblr_m79zpcjlmt1qfb46yo1_500_large_large
Ahojky,
přešla jsem na blogspot. Mohli jste mě znát pod přezdívkou - SweetBí. Tady budu vystupovat pod přezdívkou Michaela Worse. Nehledejte v tom žádný skrytý význam, prostě to bylo první slovo, co mě napadlo. :)

Jinak, co bych vám tak o sobě řekla? Je mi 18 let. Studuji na Obchodní akademii, nebaví mě to! Miluju módu, nakupování, make up, focení, kamarády, hudbu, kávu, čokoládu, časopisy a občas rádu čtu! :)
Pokud by vás ještě něco zajímalo, tak se klidně ptejte! :)



A teď už konečně k článku! Dneska je zase ta hnusná, všemi nenáviděná neděle, kdy se všichni dáváme do pořádku po bujarém víkendu a nebo se nám prostě nic nechce dělat, a tak ležíme celou neděli v posteli. Nenávidím ten pocit, když začínám přemýšlet nad tím, co všechno je potřeba do školy a kolik povinností a úkolů na mě zase čeká! Mám ráda svůj klid, svůj program a své rozvržení dne. A nejvíc nenávidím to, když mi něco nepodstatného a nedůležitého přeruší důležité plány! Za tohle bych zabíjela..

Co říct k celému víkendu?! Jsem nemocná, takže to byl asi první volnější víkend ani nevím od kdy.. Je zvláštní, kolik věcí se za poslední měsíc změnilo, a že jich nebylo málo! Některým věcem stále nevěřím, že jsou, a že já jsem součástí něčeho takového.. Já?! Takový malý idiot, který si ve svých "skvělých" 18ti letech stále připadá na přihlouplou 15ku! Kam ten svět jen spěje.. Na druhou stranu jsme ráda, že jsme taková, jaká jsem, protože teprve teď prožívám to, co některé dívčiny prožily už ve 13ti letech a to je celkem k pláči. Jsem ráda za výchovu, kterou mi dali mí rodiče. Jsem ráda, že dokážu poznat, co je správné a co ne, jsme ráda, že nejsem průserář a jsem ráda, že mám kamarády, u kterých vím, že jsou se mnou a podrží mě vždycky, když potřebuji!

Tohle bylo asi částečné vylití srdce, nějak nemám náladu psát, v klik jsme vstávala, a jak je dneska hezky,a že do školy je toho jak "nakašlaného"! Prostě píšu jen tak..



2 komentáře: