neděle 14. října 2012

Inspiratino 0.3 > Shopaholic


Určitě, ty, které sledujete svět módy, znáte fanpage na facebooku - Shopaholic! Dokážu tam strávit klidně celý den a "lajkovat" jednu fotku za druhou, tak slintááám! :DD
Vybrala jsem z pár alb ty top, které se mi nejvíce líbily, taková menší inspirace pro vás i pro mě! :))

ruská modelka Alena Shishkova .. ♥

ty dotted pants jsou božské!

gepardovaná košile, červené kraťase a boty alá Jeffrey Campbell = LUXUS!

takový kabátek na podzim či počátek zimy bych brala, bohužel moje postava tomu neodpovídá :((

like this outfit

úžasné vlasy a outfit ;)


tuhle bundičku mám vyhlídlou už delší dobu, chci ji! :D

mamča má podobnou, bohužel mi je trošku větší, mám v plánu si do toho "pichnout" pořádný svetr a snad to pak půjde! :D

:-OO ♥

pokud znáte super blogerku Dulce Candy, tak tohle + fotka pod, je její úžasná šatna! závist ♥


not bad :)

proč má moje mamka, zase budnu, kterou zbožňuji, ale musí mi být zase velká ://

.. Alena Shishkova ♥

zkusím :)

zase Alena Shishkova

věřte či nevěřtem ale tahl šikovná slečna je Češka (nějaká Klárka), moc se mi její outfit líbí. Jde vidět, že má cit pro módu, doporučuju, aby jste si všimli, jak parádně sladila kabelku a lodičky! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat