neděle 14. října 2012

DIY - How To Organize Nail Polish



Konečně jsem vyrobila další držák na ty moje laky. Mám ještě jeden trochu jinší a větší a ne tak pěkný! :DD Bohužel jsem při jeho tvorbě nepřemýšlela nad faktem, že jsi laky budu ještě kupovat, a proto jsem musela vyrobit další. Laků neustále přibívá a není je kam dávat! :( Takže pokud máte stejný problém jako já, tak vás snad budu dobře inspirovat. ;))

Práce je jednoduchá, musíte se to jen dobře rozvrhnout a vystřihnout! :D Takže co budetepotřebovat: krabici, nůžky, nůž, lepící pistol, nějaké ozdoby, pravítko, tužku.

Poličky jsem vystřihala z výka krabice, vždycky kraj. Polička bez okraje(to zelené, co jde vidět) měří něco přes 3cm. Na youtube.com najdete podobných tutorialu mraky, záleží jen na vás do čeho se pustíte! ;)) Hodně štěstí! :)


2 komentáře: